KOSÁRA kosár még üres  
  Van hozzáférése? | lépjen be   Mobil nézet
  2024. december 05. | Ma Vilma napja van.

Vásárlási információk

Vásárlói Tájékoztató és Általános Szerződési Feltételek

Amennyiben felhasználója vagy vásárlója kíván lenni a www.connextion.hu webáruházunknak (továbbiakban webáruház), kérem, figyelmesen olvassa el jelen Vásárlói Tájékoztatót és Általános Szerződési Feltételeket (röviden ÁSZF), és csak akkor legyen aktív felhasználó és vásárló webáruházunkban, ha jelen dokumentumot átolvasva, annak tartalmát megértette, az abban foglaltakat minden tekintetben elfogadta és magára nézve is kötelező érvényűnek tartja. A szerződést nem iktatjuk, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre.

Cégünk a törvényi szabályozásokat messzemenően figyelembe véve alakítja üzletpolitikáját, célzottan a meglévő és leendő ügyfeleink elvárásainak legmagasabb szintű kiszolgálásához. Kérjük, tekintse át Ön is alapvető vásárlási információinkat. Minden, a lentiekben nem tárgyalt, vagy az aktuális törvényi környezettől eltérően megadott információ esetén az aktuális törvényi szabályozás a mérvadó.

A www.connextion.hu webáruház üzemeltetője:

Connextion Számítástechnikai és Távközléstechnikai Kft.
Számlázási/postai cím: 6400 Kiskunhalas, Szász Károly utca 13.
Szaküzlet (és a panaszkezelés helye): 6400 Kiskunhalas, Szász Károly utca 13.
Adószám: 12693199-2-03.
Cégjegyzékszám: 03-09-109190.
Nyilvántartásba vevő hivatal: Bács-Kiskun Megyei Cégbíróság.
Bankszámlaszám: 11600006-00000000-12997039 (Erste Bank Zrt.)

Elektronikus szerződéskötés lépései

Áruházunkban tetszés szerint böngészhet, megismerkedhet termékeinkkel, árainkkal, tájékozódhat a részletekről. Termékeinket a könnyebb tájékozódás érdekében főkategóriák szerint soroltuk be, melyek újabb alkategóriákra bomlanak, még jobban megkönnyítve a keresést. Minden termék mellett megtalálható annak bruttó ára, azaz áfá-val növelt értéke is, mely egy darabra, csomagra vonatkozik. Webáruházunkban feltüntetett árak magyar forintban értendők (HUF). A megjelenített képek illusztrációként szerepelnek, és azok eltérhetnek a valóságtól.
 
Ha a keresett terméket nem találja, vegye igénybe keresőnket, melyet a lap jobb felső részén talál meg. Itt be kell írnia a keresett termék jellemző nevét és keresés gomb megnyomása után megjelennek a találatok a teljes terméklistából. Ha a keresés így is eredménytelennek bizonyul, forduljon ügyfélszolgálatunkhoz. Munkatársaink készséggel állnak az Ön rendelkezésére és tájékoztatják arról, hogy a kívánt terméket be tudjuk-e szerezni.
 
Ahhoz, hogy vásárolni is tudjon áruházunkban, regisztrálnia kell magát. A lap bal felső sarkában lévő lépjen be hivatkozásra kattintva nyílik meg a regisztrációs ablak. Itt kell megadnia a következőket:
- Az Ön személyes adatai: magánszemélyeknél a saját név.
- E-mail cím: az itt megadott e-mail címre küldjük az értesítéseket a megrendeléséről, illetve a megrendelés állapotáról, valamint a bejelentkezéshez is szüksége lesz rá, ezért kérjük valós, létező címet adjon meg! Minden adatot bizalmasan kezelünk.
- Jelszó: az előbbiekben megadott e-mail cím mellett az itt megadott jelszóval együtt fog tudni a későbbiekben is bejelentkezni áruházunkba, megtekinteni rendelései állapotát. A Tovább gombra kattintva regisztrációja elkészül, a regisztrációs adatokról egy e-mailben értesítjük. Ha nem kap értesítő levelet 4-5 percen belül, keresse ügyfélszolgálatunkat. A Felhasználói fiókom menüpontban, melyet a lap jobb oldalán lévő menüsávban talál, a sikeres regisztrációt követően megadhatja és módosíthatja a megrendeléshez szükséges további adatokat is. Ezen adatok megadására és módosítására a megrendelés folyamata során is lehetősége lesz.
- Cégadatok: ha cég nevében rendel, a cég neve.
- Az Ön címe: számlázási (ahová kiállítjuk a vásárlásról a számlát) és szállítási cím (ahová a megrendelt termékek kiszállítását kéri). A címeket (szállítási, számlázási) a későbbiekben a Felhasználói fiókom menüpontban is tudja változtatni.
- Az Ön telefonszáma: ha valamilyen probléma merül fel megrendelésével kapcsolatban, a gyorsabb megoldás érdekében célszerű megadni azt a telefonszámot, amelyiken munkatársaink bármikor el tudják érni Önt.
 
Az internetes áruházban történő vásárlás távollévők között, írásban kötött szerződésnek minősül a 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet alapján. A szerződéskötés nyelve kizárólag a magyar. A megrendelés egyedi azonosító alapján (rendelésszám) elektronikus formában tárolásra kerül, a későbbiekben ennek segítségével visszakereshető. A leadott rendeléseket elektronikus levélben legkésőbb 48 órán belül visszaigazoljuk. Ha nem kapja meg az értesítést, kérjük, keresse ügyfélszolgálatunkat.
 
Ha a kiválasztott terméket meg szeretné megvásárolni, a Kosár ikonra kattintva kezdeményezheti a vásárlást. Miután berakta a kosárba az Önnek tetsző terméket, tovább folytathatja a vásárlást. A termék mennyiségét a kosárban tetszés szerint megváltoztathatja. A Kosár ablakban minden kiválasztott termék és az aktuális végösszeg böngészés közben is nyomon követhető. Egy vásárlás alkalmával korlátlan számú terméket tehet a kosarába. A böngészés befejezése után a Részletes kosár/rendelés gombra kell kattintani, ahol a kosárba helyezett termékek darabszáma tetszés szerint módosítható, vagy a termék törölhető. Itt kezdeményezhető a megrendelés is a Megrendelem gombra kattintva, ahol kiválasztható az átvétel módja (személyes, vagy kiszállítás), majd pontosíthatók, módosíthatók a számlázási, szállítási adatok is. Kiszállítás választása esetén a vásárlás ellenértékét a futárnak kell készpénzben átadni.

Adatbeviteli hibák javítása

A rendelési folyamat során bármikor vissza tud lépni az előző fázisba, ahol módosíthatja a rendelését. Mindaddig nem kerül feldolgozásra a megrendelése, amíg Ön a Megrendelőlapon végig nem haladt. A Megrendelés megerősítésénél láthatja az Ön által eddig megadott adatokat, a megrendelés összértékét, a szállítási költséget, majd a Megrendelés véglegesítése gombra kattintva a leadhatja megrendelését. A megrendelés leadása fizetési kötelezettséggel jár. A vásárolt termékekről minden esetben számlát állítunk ki, amit a csomagban talál meg.
Előfordulhat, hogy a kosárba nem olyan, vagy nem annyi terméket tett bele, amire, vagy amennyire szüksége van. Bármilyen a rendelésével kapcsolatos probléma esetén írjon nekünk e-mailben vagy telefonon tudassa velünk a problémát és módosítjuk, vagy töröljük a rendelését. Rendeléseit hagyományos formában is leadhatja: elektronikus levél formájában az info@connextion.hu címre, vagy telefonon: 06-77/427-927, 06-70/935-4227 számokon, munkanapokon Hétfő-Péntek: 8.30-17.00; Szombat: 9.00-12.00 óra között. Minden esetben a következő adatokat kérjük Öntől: a megrendelő pontos neve, számlacíme, a csomagküldés pontos címe (utca, házszám, város és irányítószám), egy telefonszám, amelyen munkatársunk egyeztetni tud a rendeléssel kapcsolatban.
Minden webáruházban történő vásárlásról Áfa-s számlát, szaküzletünkben történő vásárlásról nyugtát, igény esetén Áfa-s számlát állítunk ki.

Áruátvétel

A megrendelt termékek szaküzletünkben személyesen vehetők át nyitva tartási időben, vagy azokat a megrendeléskor megadott magyarországi címre tudjuk kiszállítani az MPL futárszolgálat segítségével. A rendeléskor szaküzletünkben készleten lévő termékeket azonnal, a nagykereskedelmi partnereinknél raktáron lévőket 2 munkanapon belül tudjuk átadni, vagy a kiszállítást indítani. Webáruházunkból történő rendelés leadása után 48 órán belül elektronikusan, továbbá telefonon is visszaigazoljuk a várható átvételi-, kiszállítási időpontot. A termékek személyes átvétele munkaidőben (hétfőtől péntekig 8:30-17:00 óra között, szombaton 9:00-12:00 óra között) lehetséges szaküzletünkben (6400 Kiskunhalas, Szász Károly utca 13.).

Szállítási díjak

A megrendelt termékek szaküzletünkben történő személyes átvétele a termékek vételárán felül további költséggel nem jár. Megrendelő által megadott magyarországi címre történő kiszállítás, azaz házhoz szállítás díja, amennyiben a rendelés összértéke nem éri el a bruttó 80 000 Ft-ot, bruttó 1.980 Ft, 80 000 Ft-tól ingyenes.

Számlázás/Adatbeviteli hibák javítása

A termékek számlázása a vevő által megadott adatok alapján történik. Az adatokban módosítást eszközölni csak a számla elkészülte előtt van módunk. A tévesen megadott adatok a regisztráció során megadott e-mail címmel és jelszóval bejelentkezve a Felhasználói fiókom menüpont alatt módosíthatók. Ez a módosítás a már elküldött megrendelésben rögzített adatokat nem befolyásolja, így ezek javításához kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot a Kapcsolat pontban megadott elérhetőségeink valamelyikén. A termékek megrendelése magyar és angol, a szerződéskötés kizárólag magyar nyelven lehetséges.

Fizetési módok

Áruházunkban az alábbi fizetési módok közül választhat:
- Az áru átvételekor - személyesen szaküzletünkben, vagy a kiszállítás során - készpénzben egyenlíti ki a termék vételárát.
- Szaküzletünkben* bank-/hitelkártyával is kiegyenlítheti a vásárlás ellenértékét (VISA, VISA Electron, MAESTRO, MASTERCARD).
* Szaküzletünkben történő fizetés esetén American Express hitelkártyát sajnos szerződött bankunk nem tud elfogadni.
- Lehetősége van banki átutalással befizetni a termék ellenértékét. Ez esetben az áru személyes átvételét, vagy kiszállítását megelőzően bankszámlánkra meg kell érkeznie az Ön befizetésének, melyet az általunk előzőleg kiállított számla alapján teljesíthet. Kérjük kedvezményezettként a Connextion Kft-t jelöljék meg. Bankszámlaszámunk: 11600006-00000000-12997039 (Erste Bank Zrt.).

Az elállási jog gyakorlásának feltételei és módja

Az Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU számú irányelvének, továbbá a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet szabályozása értelmében Fogyasztó a megrendelt termék kézhez vételétől számított 14 napon belül indokolás nélkül elállhat a szerződéstől, visszaküldheti a megrendelt terméket. Jelen tájékoztató hiányában jogosult Fogyasztó 1 év elteltéig gyakorolni az elállási jogát. Az elállási jog gyakorlására nyitva álló idő attól a naptól számított 14 nap elteltével jár le, amelyen Fogyasztó, vagy az általa megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy a terméket átveszi. Fogyasztó a szerződés megkötésének napja, és a termék átvételének napja közötti időszakban is gyakorolja elállási jogát. A termék visszaküldésének költségét a fogyasztónak kell viselnie, a vállalkozás nem vállalta e költség viselését. Az elállási jog gyakorlása esetén a Fogyasztót a termék visszajuttatásának költségén kívül más költség nem terheli, Szolgáltató azonban követelheti a nem rendeltetésszerű használatból adódó anyagi kár megtérítését. Nem illeti meg az elállási jog Fogyasztót olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a fogyasztó személyére szabtak.
A fogyasztó szintén nem gyakorolhatja az elállási jogát
- olyan vállalkozási szerződés esetében, amelynél a vállalkozás a fogyasztó kifejezett kérésére keresi fel a fogyasztót sürgős javítási vagy karbantartási munkálatok elvégzése céljából,
- lezárt csomagolású hang-, illetve képfelvétel, valamint számítógépes szoftver példányának adásvétele tekintetében, ha az átadást követően a fogyasztó a csomagolást felbontotta,
- a nem tárgyi adathordozón nyújtott digitális adattartalom tekintetében, ha a vállalkozás a fogyasztó kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg a teljesítést, és a fogyasztó e beleegyezésével egyidejűleg nyilatkozott annak tudomásul vételéről, hogy a teljesítés megkezdését követően elveszíti az elállási jogát.
Szolgáltató a termék visszaérkezését, vagy az elállási nyilatkozat megérkezését követően a fenti jogszabályok értelmében haladéktalanul, de legkésőbb 14 napon belül visszatéríti a kifizetett összeget a Fogyasztó részére, beleértve a kiszállítási díjat is. A visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmazunk, kivéve, ha Fogyasztó más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja; e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag Fogyasztót semmilyen többletköltség nem terheli. Fogyasztó köteles az árukat indokolatlan késedelem nélkül, de a szerződéstől való elállására vonatkozó értesítés Szolgáltató részére történő megküldésétől számított 14 napnál semmiféleképpen sem később visszaküldeni, vagy Szolgáltató címen leadni. Fogyasztónak írásban történő elállás esetén elegendő az elállási nyilatkozatot megküldenie 14 napon belül. Fogyasztó akkor tartja be a határidőt, ha a 14 napos időszak letelte előtt visszaküldi, vagy átadja a termék(eke)t. A fogyasztó kizárólag a termék visszaküldésének közvetlen költségét viseli, kivéve, ha a vállalkozás vállalta e költség viselését. A Szolgáltató nem köteles a Fogyasztó része megtéríteni azon többletköltségeket, amely a Szolgáltató által felkínált legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérő szállítási mód választásából adódik. Fogyasztó kizárólag akkor vonható felelősségre az árukban bekövetkezett értékcsökkenésért, ha az az áruk jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükségestől eltérő kezelés miatt következett be. A visszatérítést Szolgáltató mindaddig visszatarthatja, amíg vissza nem kapta az áru(ka)t, vagy Fogyasztó bizonyítékot nem szolgáltatott arra vonatkozóan, hogy azokat visszaküldte: a kettő közül a korábbi időpontot kell figyelembe venni. Amennyiben Fogyasztó élni szeretne elállási jogával, annak jelzését megteheti Szolgáltató elérhetőségeinek valamelyikén írásban (akár a megrendelést követően elküldött adatlap segítségével), vagy telefonon. Postai úton írásban történő jelzés alkalmával a postára adás időpontját vesszük figyelembe, telefonon történő jelzés alkalmával pedig a telefonon történő jelzését. Postai úton történő jelzés esetén ajánlott küldeményként, csomagként való jelzést fogad el Szolgáltató. A megrendelt terméket személyesen, postai úton, vagy futárszolgálat segítségével juttathatja vissza Fogyasztó Szolgáltató részére. Fogyasztónak kiemelten ügyelnie kell a termék rendeltetésszerű használatára, ugyanis a nem rendeltetésszerű használatából eredő károknak megtérítése a Fogyasztót terheli. A fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet itt érhető el. Az Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU számú irányelve itt érhető el. Fogyasztó egyéb panaszával is megkeresheti Szolgáltatót a jelen Szabályzatban található elérhetőségeken. Az elállási jog csak a Polgári Törvénykönyv szerinti fogyasztónak minősülő Felhasználókat illeti meg. Az elállási jog nem illeti meg a vállalkozást, azaz az olyan személyt, aki a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körében jár el.

Elállási jog gyakorlásának a menete

Amennyiben a Fogyasztó élni kíván az elállási joggal úgy köteles az elállási szándékát tartalmazó elállási nyilatkozatot a Szolgáltató elérhetőségeinek egyikére elküldeni. Ehhez nyilatkozat-minta a http://www.connextion.hu/downloads/elallasi_felmondasi_nyilatkozatminta.pdf címen érhető el. Fogyasztó elállási/felmondási jogát gyakorolhatja ezen minta útján, vagy az erre vonatkozó egyértelmű nyilatkozatával. Fogyasztó határidőben gyakorolja elállási jogát, amennyiben a termék kézhezvételétől számított 14. nap lejárta előtt elküldi elállási nyilatkozatát. Írásban történő elállás esetén elég csak az elállási nyilatkozatot elküldeni 14 napon belül. Postai úton történő jelzés alkalmával a postára adás dátumát, emailen keresztül történő értesítés esetén az email küldésének idejét veszi figyelembe. A Fogyasztó elállás esetén köteles a megrendelt terméket a Szolgáltató címére késedelem nélkül, de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni. A határidő betartottnak minősül, amennyiben a 14 napos határidő letelte előtt elküldi a terméket (tehát nem kell megérkezni 14 napon belül). A megrendelő viseli az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerülő költségeket. A Szolgáltató azonban nem köteles a Fogyasztó része megtéríteni azon többletköltségeket, amely a Szolgáltató által felkínált legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérő szállítási mód választásából adódik, vagy, ha a termék postai küldeményként nem küldhető vissza. Több termék adásvételekor, amennyiben az egyes termékek szállítása eltérő időpontban történik, úgy az utoljára szolgáltatott termék, illetve több tételből, vagy darabból álló termék esetén az utoljára kézbesített tételnek vagy darab kézhezvételtől számított 14 napon belül élhet a vásárló az elállási joggal. A kiszállítás folyamán megsérült vagy hibás terméket cégünk díjmentesen kicseréli. Amennyiben a csomag sérülten érkezne meg Önhöz, kérem a kiszállító cég alkalmazottjával írjanak jegyzőkönyvet, valamint, ha lehetősége van rá, készítsenek fényképfelvételt. Cégünk követelheti a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használatból eredő értékcsökkenés megtérítését.

A kellékszavatosságról, a termékszavatosságról és a jótállásról

1. Kellékszavatosság
Milyen esetben élhet Ön a kellékszavatossági jogával?
Ön a Connextion Kft. hibás teljesítése esetén a vállalkozással szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.
Milyen jogok illetik meg Önt kellékszavatossági igénye alapján?
Ön – választása szerint–az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet:
Kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül az Ön által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a vállalkozás költségére Ön is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat.
Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Ön viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott okot.
Milyen határidőben érvényesítheti Ön kellékszavatossági igényét?
Ön köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni. Ugyanakkor felhívom a figyelmét, hogy a szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti.
Kivel szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét?
Ön a vállalkozással szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.
Milyen egyéb feltétele van kellékszavatossági jogai érvényesítésének?
A teljesítéstől számított 1 évig a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Ön igazolja, hogy a terméket, illetve a szolgáltatást a Connextion Kft. nyújtotta. A teljesítéstől számított 1 év eltelte után azonban már Ön köteles bizonyítani, hogy az Ön által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

2. Termékszavatosság
Milyen esetben élhet Ön a termékszavatossági jogával?
Ingó dolog (termék) hibája esetén Ön – választása szerint – az 1. pontban meghatározott jogát, vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.
Milyen jogok illetik meg Önt termékszavatossági igénye alapján?
Termékszavatossági igényként Ön kizárólag a hibás termék kijavítását, vagy kicserélését kérheti.
Milyen esetben minősül a termék hibásnak?
A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek, vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.
Milyen határidőben érvényesítheti Ön termékszavatossági igényét?
Termékszavatossági igényét Ön a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti. A teljesítéstől számított egy évig a bizonyítási kötelezettség a gyártót / forgalmazót terheli.
Kivel szemben és milyen egyéb feltétellel érvényesítheti termékszavatossági igényét?
Termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával, vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén Önnek kell bizonyítania.
A gyártó (forgalmazó) milyen esetben mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól?
A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:
– a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy
– a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy
– a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.
A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.
Felhívom figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.

3. Jótállás
Milyen esetben élhet Ön a kellékszavatossági jogával?
Hibás teljesítés esetén szerződés/151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet alapján a Connextion Kft. jótállásra köteles.

Önt milyen jogok és milyen határidőn belül illetik meg jótállás alapján?
(a 2024. május 8-án hatályba lépett 93/2024. (IV. 23.) Kormányrendelet értelmében)


- Azon termékekre, amelyek eladási ára 10.000,- Ft alatti, kötelező jótállás – jogszabály alapján – nem vonatkozik, ugyanakkor a gyártó vagy forgalmazó vállalhat önkéntes jótállást, illetve a fogyasztót megilletik a termék- és kellékszavatossági jogok.

- 10.000 Ft - 250.000 Ft bruttó eladási ár között a kötelező jótállás időtartama 2 év.

- 250.000 Ft, vagy afeletti bruttó eladási ár esetén a kötelező jótállás időtartama 3 év.

Fentiektől eltérően a termék gyártója a kötelezően előírtnál nagyobb jótállási határidőt is vállalhat, mely minden esetben az értékesítés során kiállított jótállási jegyen kerül feltüntetésre. A jótállási határidő a fogyasztási cikk fogyasztó részére történő átadása, vagy ha az üzembe helyezést a forgalmazó vagy annak megbízottja végzi, az üzembe helyezés napjával kezdődik.  A Vásárló a szállításkor minden olyan Termékre, amely jótállással rendelkezik, különálló jótállási jegyet kap. A jótállási jegy hiányával kapcsolatos észrevételeit a Vásárló jelezheti Cégünk elérhetőségein. A kötelező jótállás megléte nem érinti a fogyasztó törvényből eredő egyéb (pl. szavatossági) jogait.

A Jótállás rendelet VII. paragrafusa alapján, ha a Fogyasztó a vásárlástól számított 3 munkanapon belül érvényesíti csereigényét olyan hiba miatt, amely a rendeltetésszerű használatot akadályozza, akkor a Vállalkozás köteles a hibás árut előzetes vizsgálat nélkül azonnal kicserélni.

Mikor mentesül a vállalkozás a jótállási kötelezettsége alól?
A vállalkozás jótállási kötelezettsége alól csak abban az esetben mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett.
Felhívom a figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet, egyébként viszont Önt a jótállásból fakadó jogok az 1. és a 2. pontban meghatározott jogosultságoktól függetlenül megilletik. Felhasználót a jótállásból fakadó jogok a termék-és kellékszavatosság fejezetekben leírt jogosultságoktól függetlenül megilletik. Szolgáltató nem tartozik jótállással, illetve szavatossággal a természetes elhasználódásból származó, továbbá olyan károkért, amelyek a kárveszély átszállása utáni hibás vagy gondatlan kezelésből, túlzott igénybevételből, illetve a meghatározottól eltérő behatásokból, illetve egyéb, a termékek nem rendeltetésszerű használatából keletkeztek. 
A szavatossági igény esetén történő eljárás
Fogyasztó és vállalkozás közötti szerződésben a felek megállapodása a rendelet rendelkezéseitől a fogyasztó hátrányára nem térhet el. A fogyasztó kötelessége a szerződés megkötésének bizonyítása (számlával, vagy akár csak nyugtával). A szavatossági kötelezettség teljesítésével kapcsolatos költségek a Szolgáltatót terhelik (Ptk. 6:166. §). A Szolgáltató a fogyasztó nála bejelentett szavatossági vagy jótállási igényéről jegyzőkönyvet köteles felvenni. A jegyzőkönyv másolatát haladéktalanul, igazolható módon a fogyasztó rendelkezésére kell bocsátani. Ha a Szolgáltató a fogyasztó szavatossági vagy jótállási igényének teljesíthetőségéről annak bejelentésekor nem tud nyilatkozni, álláspontjáról – az igény elutasítása esetén az elutasítás indokáról és a békéltető testülethez fordulás lehetőségéről is – öt munkanapon belül, igazolható módon köteles értesíteni a fogyasztót. A Szolgáltató a jegyzőkönyvet az annak felvételétől számított három évig köteles megőrizni, és azt az ellenőrző hatóság kérésére bemutatni. A garancia érvényesítés feltétele a termék vásárlását igazoló számla (vagy másolata) vagy garancialevél bemutatása. A nyomtatókellékek nem tartoznak a jogszabály szerint jótállási kötelezettség alá! A Szolgáltatónak törekednie kell arra, hogy a kijavítást vagy kicserélést legfeljebb tizenöt napon belül elvégezze.

Adatkezelés

A weboldal adatkezelési tájékoztatója elérhető a következő oldalon: http://www.connextion.hu/index.php?link_id=64
 
Szerzői jogok
 
1. Az oldalunkon esetlegesen felhasznált márkanevek, védjegyek, emblémák, logók az azokat bejegyző cégek tulajdonai, felhasználásuk az azonosíthatóság érdekében történt.
2. Jelen weboldal a következő fő domain névről érhető el: www.connextion.hu, de előfordulhat, hogy más domain nevekről is elérhetővé tesszük a tartalmat, így azokra is jelen feltételek érvényesek.
3. A jelen weboldal teljes tartalma szerzői jogvédelem alatt áll, amelynek jogtulajdonosa a Connextion Kft.
4. A weboldalon elhelyezett bármely anyag vagy annak eleme (oldal, szöveg, bekezdés, kép, megjelenés, formázás, egyedi megoldások) nem használható fel a jogtulajdonos előzetes írásbeli engedélye nélkül. A hozzájárulás nem automatikus, fenntartjuk a jogot hozzájárulás megvonására a felhasználás előtt és után is, amennyiben ettől eltérő megállapodás nem születik.
5. A weboldal tartalmának és egyes elemeinek magáncélú, változtatás nélküli felhasználása engedélyezett. (kinyomtathatja, elmentheti)
6. Üzleti célú felhasználás esetén minden esetben előzetes írásbeli engedély szükséges.
 
Panaszkezelés
 
Áruházunk célja, hogy valamennyi megrendelést megfelelő minőségben, a megrendelő teljes megelégedettsége mellett teljesítsen. Amennyiben Felhasználónak mégis valamilyen panasza van a szerződéssel, vagy annak teljesítésével kapcsolatban, úgy panaszát a fenti telefonon, e-mail címen, vagy levél útján is közölheti. Szolgáltató a szóbeli panaszt azonnal megvizsgálja, és szükség szerint orvosolja. Ha a vásárló a panasz kezelésével nem ért egyet, vagy a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, a Szolgáltató a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról haladéktalanul jegyzőkönyvet vesz fel, s annak egy másolati példányát átadja a vásárlónak. Az írásbeli panaszt a Szolgáltató 30 napon belül írásban megválaszolja. A panaszt elutasító álláspontját megindokolja. A panaszról felvett jegyzőkönyvet és a válasz másolati példányát öt évig megőrzi a Szolgáltató, és azt az ellenőrző hatóságoknak kérésükre bemutatja. Tájékoztatjuk, hogy a panaszának elutasítása esetén panaszával hatósági vagy békéltető testület eljárását kezdeményezheti, az alábbi elérhetőségeken. 
 
Panasszal fordulhat a Nemzeti Fejlesztési Minisztériumhoz, melynek területi szerve:
Bács-Kiskun Megyei Kormányhivatal Közlekedési és Fogyasztóvédelmi Főosztály. Cím: 
6000 Kecskemét, Szent István krt. 19/A. Postacím: 6001 Kecskemét, Pf. 189. Telefonszám: (76) 795-710. E-mail: fogyasztovedelem@bacs.gov.hu. A Nemzeti Fejlesztési Minisztérium területi szerveinek listáját itt találja: http://fogyasztovedelem.kormany.hu/teruleti 

Szolgáltató a fogyasztói jogvita rendezése érdekében igénybe veszi a békéltető testületi eljárást. Panasza esetén lehetősége van békéltető testülethez fordulni, a területileg illetékes elérhetősége:
Bács-Kiskun Megyei Békéltető Testület. Címe: 6000 Kecskemét, Árpád krt. 4. Telefonszáma: (76) 501-525. Levelezési cím: 6001 Kecskemét Pf. 228. E-mail: bekeltetes@bacsbekeltetes.hu. Honlap: www.bacsbekeltetes.hu
A békéltető testület hatáskörébe tartozik a fogyasztói jogvita bírósági eljáráson kívüli rendezése. A békéltető testület feladata, hogy megkísérelje a fogyasztói jogvita rendezése céljából egyezség létrehozását a felek között, ennek eredménytelensége esetén az ügyben döntést hoz a fogyasztói jogok egyszerű, gyors, hatékony és költségkímélő érvényesítésének biztosítása érdekében. A békéltető testület a fogyasztó vagy a Szolgáltató kérésére tanácsot ad a fogyasztót megillető jogokkal és a fogyasztót terhelő kötelezettségekkel kapcsolatban.
Online adásvételi vagy online szolgáltatási szerződéssel összefüggő, határon átnyúló fogyasztói jogvita esetén az eljárásra kizárólag a fővárosi kereskedelmi és iparkamara mellett működő békéltető testület illetékes.
A Fogyasztó panasza esetén igénybe veheti az Uniós online vitarendezési platformot. A platform igénybe vétele egy egyszerű regisztrációt igényel az Európai Bizottság rendszerében. Ezt követően pedig bejelentkezés után nyújthatja be panaszát a fogyasztó az online honlapon keresztül, amelynek címe: http://ec.europa.eu/odr.
Szolgáltatót a békéltető testületi eljárásban együttműködési kötelezettség terheli. Ennek keretében köteles a válasziratát megküldeni a békéltető testület számára és a meghallgatáson egyezség létrehozatalára feljogosított személy részvételét biztosítani. Amennyiben a vállalkozás székhelye vagy telephelye nem a területileg illetékes békéltető testületet működtető kamara szerinti megyébe van bejegyezve, a vállalkozás együttműködési kötelezettsége a fogyasztó igényének megfelelő írásbeli egyezségkötés lehetőségének felajánlására terjed ki.

Online vitarendezési platform a vitás ügyek rendezésére:

https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=HU

Bővebb információ az online vitarendezésről:

http://fogyasztovedelem.kormany.hu/taxonomy/term/916

Záró rendelkezések
 
Ön a webáruház használatával, megrendelés leadásával vagy bármely szolgáltatás igénybe vételével elfogadja jelen ÁSZF tartalmát, elismeri, hogy annak minden pontjával egyetért, tartalmát elfogadta és magára nézve kötelezőnek ismeri el.
Megrendelése elküldésével Ön tudomásul vette, hogy a szerződés teljesítésével kapcsolatban Önnek fizetési kötelezettsége keletkezett.
A Connextion Kft. nem tagja egyetlen magatartási kódexnek sem, ilyen rendelkezéseknek nem veti alá magát.
A jelen Szabályzatban nem szabályozott kérdésekre, valamint jelen Szabályzat értelmezésére a magyar jog az irányadó, különös tekintettel a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény („Ptk.") és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. (Elker. tv.) törvény, valamint a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet vonatkozó rendelkezéseire. A vonatkozó jogszabályok kötelező rendelkezései a felekre külön kikötés nélkül is irányadók.
Amennyiben ki szeretné nyomtatni ezt a dokumentumot, azt a böngészője nyomtatás parancsával teheti meg. A dokumentum mentéséhez (letöltéséhez) használja a böngészője mentés parancsát vagy letöltheti a http://www.connextion.hu/downloads/Vasarloi_tajekoztato.pdf címről.


Vásárlói Tájékoztató és Általános Szerződési Feltételek

Amennyiben felhasználója vagy vásárlója kíván lenni a www.connextion.hu webáruházunknak (továbbiakban webáruház), kérem, figyelmesen olvassa el jelen Vásárlói Tájékoztatót és Általános Szerződési Feltételeket (röviden ÁSZF), és csak akkor legyen aktív felhasználó és vásárló webáruházunkban, ha jelen dokumentumot átolvasva, annak tartalmát megértette, az abban foglaltakat minden tekintetben elfogadta és magára nézve is kötelező érvényűnek tartja. A szerződést nem iktatjuk, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre.

Cégünk a törvényi szabályozásokat messzemenően figyelembe véve alakítja üzletpolitikáját, célzottan a meglévő és leendő ügyfeleink elvárásainak legmagasabb szintű kiszolgálásához. Kérjük, tekintse át Ön is alapvető vásárlási információinkat. Minden, a lentiekben nem tárgyalt, vagy az aktuális törvényi környezettől eltérően megadott információ esetén az aktuális törvényi szabályozás a mérvadó.

A www.connextion.hu webáruház üzemeltetője:

Connextion Számítástechnikai és Távközléstechnikai Kft.
Számlázási/postai cím: 6400 Kiskunhalas, Szász Károly utca 13.
Szaküzlet (és a panaszkezelés helye): 6400 Kiskunhalas, Szász Károly utca 13.
Adószám: 12693199-2-03.
Cégjegyzékszám: 03-09-109190.
Nyilvántartásba vevő hivatal: Bács-Kiskun Megyei Cégbíróság.
Bankszámlaszám: 11600006-00000000-12997039 (Erste Bank Zrt.)

Elektronikus szerződéskötés lépései

Áruházunkban tetszés szerint böngészhet, megismerkedhet termékeinkkel, árainkkal, tájékozódhat a részletekről. Termékeinket a könnyebb tájékozódás érdekében főkategóriák szerint soroltuk be, melyek újabb alkategóriákra bomlanak, még jobban megkönnyítve a keresést. Minden termék mellett megtalálható annak bruttó ára, azaz áfá-val növelt értéke is, mely egy darabra, csomagra vonatkozik. Webáruházunkban feltüntetett árak magyar forintban értendők (HUF). A megjelenített képek illusztrációként szerepelnek, és azok eltérhetnek a valóságtól.
 
Ha a keresett terméket nem találja, vegye igénybe keresőnket, melyet a lap jobb felső részén talál meg. Itt be kell írnia a keresett termék jellemző nevét és keresés gomb megnyomása után megjelennek a találatok a teljes terméklistából. Ha a keresés így is eredménytelennek bizonyul, forduljon ügyfélszolgálatunkhoz. Munkatársaink készséggel állnak az Ön rendelkezésére és tájékoztatják arról, hogy a kívánt terméket be tudjuk-e szerezni.
 
Ahhoz, hogy vásárolni is tudjon áruházunkban, regisztrálnia kell magát. A lap bal felső sarkában lévő lépjen be hivatkozásra kattintva nyílik meg a regisztrációs ablak. Itt kell megadnia a következőket:
- Az Ön személyes adatai: magánszemélyeknél a saját név.
- E-mail cím: az itt megadott e-mail címre küldjük az értesítéseket a megrendeléséről, illetve a megrendelés állapotáról, valamint a bejelentkezéshez is szüksége lesz rá, ezért kérjük valós, létező címet adjon meg! Minden adatot bizalmasan kezelünk.
- Jelszó: az előbbiekben megadott e-mail cím mellett az itt megadott jelszóval együtt fog tudni a későbbiekben is bejelentkezni áruházunkba, megtekinteni rendelései állapotát. A Tovább gombra kattintva regisztrációja elkészül, a regisztrációs adatokról egy e-mailben értesítjük. Ha nem kap értesítő levelet 4-5 percen belül, keresse ügyfélszolgálatunkat. A Felhasználói fiókom menüpontban, melyet a lap jobb oldalán lévő menüsávban talál, a sikeres regisztrációt követően megadhatja és módosíthatja a megrendeléshez szükséges további adatokat is. Ezen adatok megadására és módosítására a megrendelés folyamata során is lehetősége lesz.
- Cégadatok: ha cég nevében rendel, a cég neve.
- Az Ön címe: számlázási (ahová kiállítjuk a vásárlásról a számlát) és szállítási cím (ahová a megrendelt termékek kiszállítását kéri). A címeket (szállítási, számlázási) a későbbiekben a Felhasználói fiókom menüpontban is tudja változtatni.
- Az Ön telefonszáma: ha valamilyen probléma merül fel megrendelésével kapcsolatban, a gyorsabb megoldás érdekében célszerű megadni azt a telefonszámot, amelyiken munkatársaink bármikor el tudják érni Önt.
 
Az internetes áruházban történő vásárlás távollévők között, írásban kötött szerződésnek minősül a 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet alapján. A szerződéskötés nyelve kizárólag a magyar. A megrendelés egyedi azonosító alapján (rendelésszám) elektronikus formában tárolásra kerül, a későbbiekben ennek segítségével visszakereshető. A leadott rendeléseket elektronikus levélben legkésőbb 48 órán belül visszaigazoljuk. Ha nem kapja meg az értesítést, kérjük, keresse ügyfélszolgálatunkat.
 
Ha a kiválasztott terméket meg szeretné megvásárolni, a Kosár ikonra kattintva kezdeményezheti a vásárlást. Miután berakta a kosárba az Önnek tetsző terméket, tovább folytathatja a vásárlást. A termék mennyiségét a kosárban tetszés szerint megváltoztathatja. A Kosár ablakban minden kiválasztott termék és az aktuális végösszeg böngészés közben is nyomon követhető. Egy vásárlás alkalmával korlátlan számú terméket tehet a kosarába. A böngészés befejezése után a Részletes kosár/rendelés gombra kell kattintani, ahol a kosárba helyezett termékek darabszáma tetszés szerint módosítható, vagy a termék törölhető. Itt kezdeményezhető a megrendelés is a Megrendelem gombra kattintva, ahol kiválasztható az átvétel módja (személyes, vagy kiszállítás), majd pontosíthatók, módosíthatók a számlázási, szállítási adatok is. Kiszállítás választása esetén a vásárlás ellenértékét a futárnak kell készpénzben átadni.

Adatbeviteli hibák javítása

A rendelési folyamat során bármikor vissza tud lépni az előző fázisba, ahol módosíthatja a rendelését. Mindaddig nem kerül feldolgozásra a megrendelése, amíg Ön a Megrendelőlapon végig nem haladt. A Megrendelés megerősítésénél láthatja az Ön által eddig megadott adatokat, a megrendelés összértékét, a szállítási költséget, majd a Megrendelés véglegesítése gombra kattintva a leadhatja megrendelését. A megrendelés leadása fizetési kötelezettséggel jár. A vásárolt termékekről minden esetben számlát állítunk ki, amit a csomagban talál meg.
Előfordulhat, hogy a kosárba nem olyan, vagy nem annyi terméket tett bele, amire, vagy amennyire szüksége van. Bármilyen a rendelésével kapcsolatos probléma esetén írjon nekünk e-mailben vagy telefonon tudassa velünk a problémát és módosítjuk, vagy töröljük a rendelését. Rendeléseit hagyományos formában is leadhatja: elektronikus levél formájában az info@connextion.hu címre, vagy telefonon: 06-77/427-927, 06-70/935-4227 számokon, munkanapokon Hétfő-Péntek: 8.30-17.00; Szombat: 9.00-12.00 óra között. Minden esetben a következő adatokat kérjük Öntől: a megrendelő pontos neve, számlacíme, a csomagküldés pontos címe (utca, házszám, város és irányítószám), egy telefonszám, amelyen munkatársunk egyeztetni tud a rendeléssel kapcsolatban.
Minden webáruházban történő vásárlásról Áfa-s számlát, szaküzletünkben történő vásárlásról nyugtát, igény esetén Áfa-s számlát állítunk ki.

Áruátvétel

A megrendelt termékek szaküzletünkben személyesen vehetők át nyitva tartási időben, vagy azokat a megrendeléskor megadott magyarországi címre tudjuk kiszállítani az MPL futárszolgálat segítségével. A rendeléskor szaküzletünkben készleten lévő termékeket azonnal, a nagykereskedelmi partnereinknél raktáron lévőket 2 munkanapon belül tudjuk átadni, vagy a kiszállítást indítani. Webáruházunkból történő rendelés leadása után 48 órán belül elektronikusan, továbbá telefonon is visszaigazoljuk a várható átvételi-, kiszállítási időpontot. A termékek személyes átvétele munkaidőben (hétfőtől péntekig 8:30-17:00 óra között, szombaton 9:00-12:00 óra között) lehetséges szaküzletünkben (6400 Kiskunhalas, Szász Károly utca 13.).

Szállítási díjak

A megrendelt termékek szaküzletünkben történő személyes átvétele a termékek vételárán felül további költséggel nem jár. Megrendelő által megadott magyarországi címre történő kiszállítás, azaz házhoz szállítás díja, amennyiben a rendelés összértéke nem éri el a bruttó 80 000 Ft-ot, bruttó 1.980 Ft, 80 000 Ft-tól ingyenes.

Számlázás/Adatbeviteli hibák javítása

A termékek számlázása a vevő által megadott adatok alapján történik. Az adatokban módosítást eszközölni csak a számla elkészülte előtt van módunk. A tévesen megadott adatok a regisztráció során megadott e-mail címmel és jelszóval bejelentkezve a Felhasználói fiókom menüpont alatt módosíthatók. Ez a módosítás a már elküldött megrendelésben rögzített adatokat nem befolyásolja, így ezek javításához kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot a Kapcsolat pontban megadott elérhetőségeink valamelyikén. A termékek megrendelése magyar és angol, a szerződéskötés kizárólag magyar nyelven lehetséges.

Fizetési módok

Áruházunkban az alábbi fizetési módok közül választhat:
- Az áru átvételekor - személyesen szaküzletünkben, vagy a kiszállítás során - készpénzben egyenlíti ki a termék vételárát.
- Szaküzletünkben* bank-/hitelkártyával is kiegyenlítheti a vásárlás ellenértékét (VISA, VISA Electron, MAESTRO, MASTERCARD).
* Szaküzletünkben történő fizetés esetén American Express hitelkártyát sajnos szerződött bankunk nem tud elfogadni.
- Lehetősége van banki átutalással befizetni a termék ellenértékét. Ez esetben az áru személyes átvételét, vagy kiszállítását megelőzően bankszámlánkra meg kell érkeznie az Ön befizetésének, melyet az általunk előzőleg kiállított számla alapján teljesíthet. Kérjük kedvezményezettként a Connextion Kft-t jelöljék meg. Bankszámlaszámunk: 11600006-00000000-12997039 (Erste Bank Zrt.).

Az elállási jog gyakorlásának feltételei és módja

Az Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU számú irányelvének, továbbá a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet szabályozása értelmében Fogyasztó a megrendelt termék kézhez vételétől számított 14 napon belül indokolás nélkül elállhat a szerződéstől, visszaküldheti a megrendelt terméket. Jelen tájékoztató hiányában jogosult Fogyasztó 1 év elteltéig gyakorolni az elállási jogát. Az elállási jog gyakorlására nyitva álló idő attól a naptól számított 14 nap elteltével jár le, amelyen Fogyasztó, vagy az általa megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy a terméket átveszi. Fogyasztó a szerződés megkötésének napja, és a termék átvételének napja közötti időszakban is gyakorolja elállási jogát. A termék visszaküldésének költségét a fogyasztónak kell viselnie, a vállalkozás nem vállalta e költség viselését. Az elállási jog gyakorlása esetén a Fogyasztót a termék visszajuttatásának költségén kívül más költség nem terheli, Szolgáltató azonban követelheti a nem rendeltetésszerű használatból adódó anyagi kár megtérítését. Nem illeti meg az elállási jog Fogyasztót olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a fogyasztó személyére szabtak.
A fogyasztó szintén nem gyakorolhatja az elállási jogát
- olyan vállalkozási szerződés esetében, amelynél a vállalkozás a fogyasztó kifejezett kérésére keresi fel a fogyasztót sürgős javítási vagy karbantartási munkálatok elvégzése céljából,
- lezárt csomagolású hang-, illetve képfelvétel, valamint számítógépes szoftver példányának adásvétele tekintetében, ha az átadást követően a fogyasztó a csomagolást felbontotta,
- a nem tárgyi adathordozón nyújtott digitális adattartalom tekintetében, ha a vállalkozás a fogyasztó kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg a teljesítést, és a fogyasztó e beleegyezésével egyidejűleg nyilatkozott annak tudomásul vételéről, hogy a teljesítés megkezdését követően elveszíti az elállási jogát.
Szolgáltató a termék visszaérkezését, vagy az elállási nyilatkozat megérkezését követően a fenti jogszabályok értelmében haladéktalanul, de legkésőbb 14 napon belül visszatéríti a kifizetett összeget a Fogyasztó részére, beleértve a kiszállítási díjat is. A visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmazunk, kivéve, ha Fogyasztó más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja; e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag Fogyasztót semmilyen többletköltség nem terheli. Fogyasztó köteles az árukat indokolatlan késedelem nélkül, de a szerződéstől való elállására vonatkozó értesítés Szolgáltató részére történő megküldésétől számított 14 napnál semmiféleképpen sem később visszaküldeni, vagy Szolgáltató címen leadni. Fogyasztónak írásban történő elállás esetén elegendő az elállási nyilatkozatot megküldenie 14 napon belül. Fogyasztó akkor tartja be a határidőt, ha a 14 napos időszak letelte előtt visszaküldi, vagy átadja a termék(eke)t. A fogyasztó kizárólag a termék visszaküldésének közvetlen költségét viseli, kivéve, ha a vállalkozás vállalta e költség viselését. A Szolgáltató nem köteles a Fogyasztó része megtéríteni azon többletköltségeket, amely a Szolgáltató által felkínált legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérő szállítási mód választásából adódik. Fogyasztó kizárólag akkor vonható felelősségre az árukban bekövetkezett értékcsökkenésért, ha az az áruk jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükségestől eltérő kezelés miatt következett be. A visszatérítést Szolgáltató mindaddig visszatarthatja, amíg vissza nem kapta az áru(ka)t, vagy Fogyasztó bizonyítékot nem szolgáltatott arra vonatkozóan, hogy azokat visszaküldte: a kettő közül a korábbi időpontot kell figyelembe venni. Amennyiben Fogyasztó élni szeretne elállási jogával, annak jelzését megteheti Szolgáltató elérhetőségeinek valamelyikén írásban (akár a megrendelést követően elküldött adatlap segítségével), vagy telefonon. Postai úton írásban történő jelzés alkalmával a postára adás időpontját vesszük figyelembe, telefonon történő jelzés alkalmával pedig a telefonon történő jelzését. Postai úton történő jelzés esetén ajánlott küldeményként, csomagként való jelzést fogad el Szolgáltató. A megrendelt terméket személyesen, postai úton, vagy futárszolgálat segítségével juttathatja vissza Fogyasztó Szolgáltató részére. Fogyasztónak kiemelten ügyelnie kell a termék rendeltetésszerű használatára, ugyanis a nem rendeltetésszerű használatából eredő károknak megtérítése a Fogyasztót terheli. A fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet itt érhető el. Az Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU számú irányelve itt érhető el. Fogyasztó egyéb panaszával is megkeresheti Szolgáltatót a jelen Szabályzatban található elérhetőségeken. Az elállási jog csak a Polgári Törvénykönyv szerinti fogyasztónak minősülő Felhasználókat illeti meg. Az elállási jog nem illeti meg a vállalkozást, azaz az olyan személyt, aki a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körében jár el.

Elállási jog gyakorlásának a menete

Amennyiben a Fogyasztó élni kíván az elállási joggal úgy köteles az elállási szándékát tartalmazó elállási nyilatkozatot a Szolgáltató elérhetőségeinek egyikére elküldeni. Ehhez nyilatkozat-minta a http://www.connextion.hu/downloads/elallasi_felmondasi_nyilatkozatminta.pdf címen érhető el. Fogyasztó elállási/felmondási jogát gyakorolhatja ezen minta útján, vagy az erre vonatkozó egyértelmű nyilatkozatával. Fogyasztó határidőben gyakorolja elállási jogát, amennyiben a termék kézhezvételétől számított 14. nap lejárta előtt elküldi elállási nyilatkozatát. Írásban történő elállás esetén elég csak az elállási nyilatkozatot elküldeni 14 napon belül. Postai úton történő jelzés alkalmával a postára adás dátumát, emailen keresztül történő értesítés esetén az email küldésének idejét veszi figyelembe. A Fogyasztó elállás esetén köteles a megrendelt terméket a Szolgáltató címére késedelem nélkül, de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni. A határidő betartottnak minősül, amennyiben a 14 napos határidő letelte előtt elküldi a terméket (tehát nem kell megérkezni 14 napon belül). A megrendelő viseli az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerülő költségeket. A Szolgáltató azonban nem köteles a Fogyasztó része megtéríteni azon többletköltségeket, amely a Szolgáltató által felkínált legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérő szállítási mód választásából adódik, vagy, ha a termék postai küldeményként nem küldhető vissza. Több termék adásvételekor, amennyiben az egyes termékek szállítása eltérő időpontban történik, úgy az utoljára szolgáltatott termék, illetve több tételből, vagy darabból álló termék esetén az utoljára kézbesített tételnek vagy darab kézhezvételtől számított 14 napon belül élhet a vásárló az elállási joggal. A kiszállítás folyamán megsérült vagy hibás terméket cégünk díjmentesen kicseréli. Amennyiben a csomag sérülten érkezne meg Önhöz, kérem a kiszállító cég alkalmazottjával írjanak jegyzőkönyvet, valamint, ha lehetősége van rá, készítsenek fényképfelvételt. Cégünk követelheti a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használatból eredő értékcsökkenés megtérítését.

A kellékszavatosságról, a termékszavatosságról és a jótállásról

1. Kellékszavatosság
Milyen esetben élhet Ön a kellékszavatossági jogával?
Ön a Connextion Kft. hibás teljesítése esetén a vállalkozással szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.
Milyen jogok illetik meg Önt kellékszavatossági igénye alapján?
Ön – választása szerint–az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet:
Kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül az Ön által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a vállalkozás költségére Ön is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat.
Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Ön viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott okot.
Milyen határidőben érvényesítheti Ön kellékszavatossági igényét?
Ön köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni. Ugyanakkor felhívom a figyelmét, hogy a szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti.
Kivel szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét?
Ön a vállalkozással szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.
Milyen egyéb feltétele van kellékszavatossági jogai érvényesítésének?
A teljesítéstől számított 1 évig a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Ön igazolja, hogy a terméket, illetve a szolgáltatást a Connextion Kft. nyújtotta. A teljesítéstől számított 1 év eltelte után azonban már Ön köteles bizonyítani, hogy az Ön által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

2. Termékszavatosság
Milyen esetben élhet Ön a termékszavatossági jogával?
Ingó dolog (termék) hibája esetén Ön – választása szerint – az 1. pontban meghatározott jogát, vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.
Milyen jogok illetik meg Önt termékszavatossági igénye alapján?
Termékszavatossági igényként Ön kizárólag a hibás termék kijavítását, vagy kicserélését kérheti.
Milyen esetben minősül a termék hibásnak?
A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek, vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.
Milyen határidőben érvényesítheti Ön termékszavatossági igényét?
Termékszavatossági igényét Ön a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti. A teljesítéstől számított egy évig a bizonyítási kötelezettség a gyártót / forgalmazót terheli.
Kivel szemben és milyen egyéb feltétellel érvényesítheti termékszavatossági igényét?
Termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával, vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén Önnek kell bizonyítania.
A gyártó (forgalmazó) milyen esetben mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól?
A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:
– a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy
– a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy
– a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.
A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.
Felhívom figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.

3. Jótállás
Milyen esetben élhet Ön a kellékszavatossági jogával?
Hibás teljesítés esetén szerződés/151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet alapján a Connextion Kft. jótállásra köteles.

Önt milyen jogok és milyen határidőn belül illetik meg jótállás alapján?
(a 2024. május 8-án hatályba lépett 93/2024. (IV. 23.) Kormányrendelet értelmében)


- Azon termékekre, amelyek eladási ára 10.000,- Ft alatti, kötelező jótállás – jogszabály alapján – nem vonatkozik, ugyanakkor a gyártó vagy forgalmazó vállalhat önkéntes jótállást, illetve a fogyasztót megilletik a termék- és kellékszavatossági jogok.

- 10.000 Ft - 250.000 Ft bruttó eladási ár között a kötelező jótállás időtartama 2 év.

- 250.000 Ft, vagy afeletti bruttó eladási ár esetén a kötelező jótállás időtartama 3 év.

Fentiektől eltérően a termék gyártója a kötelezően előírtnál nagyobb jótállási határidőt is vállalhat, mely minden esetben az értékesítés során kiállított jótállási jegyen kerül feltüntetésre. A jótállási határidő a fogyasztási cikk fogyasztó részére történő átadása, vagy ha az üzembe helyezést a forgalmazó vagy annak megbízottja végzi, az üzembe helyezés napjával kezdődik.  A Vásárló a szállításkor minden olyan Termékre, amely jótállással rendelkezik, különálló jótállási jegyet kap. A jótállási jegy hiányával kapcsolatos észrevételeit a Vásárló jelezheti Cégünk elérhetőségein. A kötelező jótállás megléte nem érinti a fogyasztó törvényből eredő egyéb (pl. szavatossági) jogait.

A Jótállás rendelet VII. paragrafusa alapján, ha a Fogyasztó a vásárlástól számított 3 munkanapon belül érvényesíti csereigényét olyan hiba miatt, amely a rendeltetésszerű használatot akadályozza, akkor a Vállalkozás köteles a hibás árut előzetes vizsgálat nélkül azonnal kicserélni.

Mikor mentesül a vállalkozás a jótállási kötelezettsége alól?
A vállalkozás jótállási kötelezettsége alól csak abban az esetben mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett.
Felhívom a figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet, egyébként viszont Önt a jótállásból fakadó jogok az 1. és a 2. pontban meghatározott jogosultságoktól függetlenül megilletik. Felhasználót a jótállásból fakadó jogok a termék-és kellékszavatosság fejezetekben leírt jogosultságoktól függetlenül megilletik. Szolgáltató nem tartozik jótállással, illetve szavatossággal a természetes elhasználódásból származó, továbbá olyan károkért, amelyek a kárveszély átszállása utáni hibás vagy gondatlan kezelésből, túlzott igénybevételből, illetve a meghatározottól eltérő behatásokból, illetve egyéb, a termékek nem rendeltetésszerű használatából keletkeztek. 
A szavatossági igény esetén történő eljárás
Fogyasztó és vállalkozás közötti szerződésben a felek megállapodása a rendelet rendelkezéseitől a fogyasztó hátrányára nem térhet el. A fogyasztó kötelessége a szerződés megkötésének bizonyítása (számlával, vagy akár csak nyugtával). A szavatossági kötelezettség teljesítésével kapcsolatos költségek a Szolgáltatót terhelik (Ptk. 6:166. §). A Szolgáltató a fogyasztó nála bejelentett szavatossági vagy jótállási igényéről jegyzőkönyvet köteles felvenni. A jegyzőkönyv másolatát haladéktalanul, igazolható módon a fogyasztó rendelkezésére kell bocsátani. Ha a Szolgáltató a fogyasztó szavatossági vagy jótállási igényének teljesíthetőségéről annak bejelentésekor nem tud nyilatkozni, álláspontjáról – az igény elutasítása esetén az elutasítás indokáról és a békéltető testülethez fordulás lehetőségéről is – öt munkanapon belül, igazolható módon köteles értesíteni a fogyasztót. A Szolgáltató a jegyzőkönyvet az annak felvételétől számított három évig köteles megőrizni, és azt az ellenőrző hatóság kérésére bemutatni. A garancia érvényesítés feltétele a termék vásárlását igazoló számla (vagy másolata) vagy garancialevél bemutatása. A nyomtatókellékek nem tartoznak a jogszabály szerint jótállási kötelezettség alá! A Szolgáltatónak törekednie kell arra, hogy a kijavítást vagy kicserélést legfeljebb tizenöt napon belül elvégezze.

Adatkezelés

A weboldal adatkezelési tájékoztatója elérhető a következő oldalon: http://www.connextion.hu/index.php?link_id=64
 
Szerzői jogok
 
1. Az oldalunkon esetlegesen felhasznált márkanevek, védjegyek, emblémák, logók az azokat bejegyző cégek tulajdonai, felhasználásuk az azonosíthatóság érdekében történt.
2. Jelen weboldal a következő fő domain névről érhető el: www.connextion.hu, de előfordulhat, hogy más domain nevekről is elérhetővé tesszük a tartalmat, így azokra is jelen feltételek érvényesek.
3. A jelen weboldal teljes tartalma szerzői jogvédelem alatt áll, amelynek jogtulajdonosa a Connextion Kft.
4. A weboldalon elhelyezett bármely anyag vagy annak eleme (oldal, szöveg, bekezdés, kép, megjelenés, formázás, egyedi megoldások) nem használható fel a jogtulajdonos előzetes írásbeli engedélye nélkül. A hozzájárulás nem automatikus, fenntartjuk a jogot hozzájárulás megvonására a felhasználás előtt és után is, amennyiben ettől eltérő megállapodás nem születik.
5. A weboldal tartalmának és egyes elemeinek magáncélú, változtatás nélküli felhasználása engedélyezett. (kinyomtathatja, elmentheti)
6. Üzleti célú felhasználás esetén minden esetben előzetes írásbeli engedély szükséges.
 
Panaszkezelés
 
Áruházunk célja, hogy valamennyi megrendelést megfelelő minőségben, a megrendelő teljes megelégedettsége mellett teljesítsen. Amennyiben Felhasználónak mégis valamilyen panasza van a szerződéssel, vagy annak teljesítésével kapcsolatban, úgy panaszát a fenti telefonon, e-mail címen, vagy levél útján is közölheti. Szolgáltató a szóbeli panaszt azonnal megvizsgálja, és szükség szerint orvosolja. Ha a vásárló a panasz kezelésével nem ért egyet, vagy a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, a Szolgáltató a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról haladéktalanul jegyzőkönyvet vesz fel, s annak egy másolati példányát átadja a vásárlónak. Az írásbeli panaszt a Szolgáltató 30 napon belül írásban megválaszolja. A panaszt elutasító álláspontját megindokolja. A panaszról felvett jegyzőkönyvet és a válasz másolati példányát öt évig megőrzi a Szolgáltató, és azt az ellenőrző hatóságoknak kérésükre bemutatja. Tájékoztatjuk, hogy a panaszának elutasítása esetén panaszával hatósági vagy békéltető testület eljárását kezdeményezheti, az alábbi elérhetőségeken. 
 
Panasszal fordulhat a Nemzeti Fejlesztési Minisztériumhoz, melynek területi szerve:
Bács-Kiskun Megyei Kormányhivatal Közlekedési és Fogyasztóvédelmi Főosztály. Cím: 
6000 Kecskemét, Szent István krt. 19/A. Postacím: 6001 Kecskemét, Pf. 189. Telefonszám: (76) 795-710. E-mail: fogyasztovedelem@bacs.gov.hu. A Nemzeti Fejlesztési Minisztérium területi szerveinek listáját itt találja: http://fogyasztovedelem.kormany.hu/teruleti 

Szolgáltató a fogyasztói jogvita rendezése érdekében igénybe veszi a békéltető testületi eljárást. Panasza esetén lehetősége van békéltető testülethez fordulni, a területileg illetékes elérhetősége:
Bács-Kiskun Megyei Békéltető Testület. Címe: 6000 Kecskemét, Árpád krt. 4. Telefonszáma: (76) 501-525. Levelezési cím: 6001 Kecskemét Pf. 228. E-mail: bekeltetes@bacsbekeltetes.hu. Honlap: www.bacsbekeltetes.hu
A békéltető testület hatáskörébe tartozik a fogyasztói jogvita bírósági eljáráson kívüli rendezése. A békéltető testület feladata, hogy megkísérelje a fogyasztói jogvita rendezése céljából egyezség létrehozását a felek között, ennek eredménytelensége esetén az ügyben döntést hoz a fogyasztói jogok egyszerű, gyors, hatékony és költségkímélő érvényesítésének biztosítása érdekében. A békéltető testület a fogyasztó vagy a Szolgáltató kérésére tanácsot ad a fogyasztót megillető jogokkal és a fogyasztót terhelő kötelezettségekkel kapcsolatban.
Online adásvételi vagy online szolgáltatási szerződéssel összefüggő, határon átnyúló fogyasztói jogvita esetén az eljárásra kizárólag a fővárosi kereskedelmi és iparkamara mellett működő békéltető testület illetékes.
A Fogyasztó panasza esetén igénybe veheti az Uniós online vitarendezési platformot. A platform igénybe vétele egy egyszerű regisztrációt igényel az Európai Bizottság rendszerében. Ezt követően pedig bejelentkezés után nyújthatja be panaszát a fogyasztó az online honlapon keresztül, amelynek címe: http://ec.europa.eu/odr.
Szolgáltatót a békéltető testületi eljárásban együttműködési kötelezettség terheli. Ennek keretében köteles a válasziratát megküldeni a békéltető testület számára és a meghallgatáson egyezség létrehozatalára feljogosított személy részvételét biztosítani. Amennyiben a vállalkozás székhelye vagy telephelye nem a területileg illetékes békéltető testületet működtető kamara szerinti megyébe van bejegyezve, a vállalkozás együttműködési kötelezettsége a fogyasztó igényének megfelelő írásbeli egyezségkötés lehetőségének felajánlására terjed ki.

Online vitarendezési platform a vitás ügyek rendezésére:

https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=HU

Bővebb információ az online vitarendezésről:

http://fogyasztovedelem.kormany.hu/taxonomy/term/916

Záró rendelkezések
 
Ön a webáruház használatával, megrendelés leadásával vagy bármely szolgáltatás igénybe vételével elfogadja jelen ÁSZF tartalmát, elismeri, hogy annak minden pontjával egyetért, tartalmát elfogadta és magára nézve kötelezőnek ismeri el.
Megrendelése elküldésével Ön tudomásul vette, hogy a szerződés teljesítésével kapcsolatban Önnek fizetési kötelezettsége keletkezett.
A Connextion Kft. nem tagja egyetlen magatartási kódexnek sem, ilyen rendelkezéseknek nem veti alá magát.
A jelen Szabályzatban nem szabályozott kérdésekre, valamint jelen Szabályzat értelmezésére a magyar jog az irányadó, különös tekintettel a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény („Ptk.") és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. (Elker. tv.) törvény, valamint a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet vonatkozó rendelkezéseire. A vonatkozó jogszabályok kötelező rendelkezései a felekre külön kikötés nélkül is irányadók.
Amennyiben ki szeretné nyomtatni ezt a dokumentumot, azt a böngészője nyomtatás parancsával teheti meg. A dokumentum mentéséhez (letöltéséhez) használja a böngészője mentés parancsát vagy letöltheti a http://www.connextion.hu/downloads/Vasarloi_tajekoztato.pdf címről.


   Hol vagyok? Vásárlási információk